FAQ – częste pytania

  1. W jaki sposób w pełni mogę skorzystać z jakości Full HD, w której nadawane są koncerty?
    Podłącz do komputera / laptopa zestaw głośników oraz zewnętrzny monitor lub telewizor i ciesz się w pełni z jakości Full HD, którą oferujemy na naszej stronie.
  2. Czy poprawnie złożyłem zamówienie?
    Poprawnie złożone i opłacone zamówienie trafia na podany przy rejestracji e-mail. Jeśli nie masz e-maila w skrzynce głównej – sprawdź SPAM.
  3. Kiedy otrzymam bilet na Livestream?
    Bilet otrzymasz po zweryfikowanej płatności, pamiętaj że czas zależny jest od operatora płatności – z reguły weryfikacja płatności trwa od kilku do kilkunastu minut.
  4. Czy mogę zrezygnować / anulować z zamówienia jeśli dokonałem płatności?
    Jeśli wydarzenie nie zostało przeniesione ani odwołane przez Organizatora, nie możemy anulowac zamówienia ani przyjąć zwrotu biletów.
  5. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    Dzieki płatnościom PayU, PayPal, Przelewy24 oraz tpay możesz zapłacić szybkim przelewem z Twojego banku. Z listy banków należy wybrać swój, zalogować się do swojego konta i dokonać płatności. Dane do niej zostaną wypełnione przez system automatycznie. Płatności musisz dokonać natychmiast, ponieważ link do płatności zostanie automatycznie usunięty po wyjściu ze strony. Jeśli płatność nie zostanie wykonana od razu, Twoja rezerwacja wygaśnie, a bilety nie zostaną zamówione i wrócą do puli biletów dostępnych dla wszystkich klientów. Jeśli nie dokonasz zapłaty w ciągu 15 minut, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
  6. W jaki sposób mogę obejrzeć koncert Livestream?
    Po zakupieniu biletu na koncert otrzymasz od nas wiadomość ze szczegółowymi informacjami w jaki sposób zalogować się na streaming. Jeśli nie otrzymałeś e-maila – sprawdź SPAM.Rekomendujemy logowanie się kilka minut przed rozpoczęciem i pozostawienie otwartego okna przeglądarki. Wszystkie koncerty Livestream odbywają się na stronie: www.dlawasgramy.pl
  7. Gdzie odbywa się spotkanie Backstage?
    Po zakupieniu biletu backstage otrzymasz od nas e-mail ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi logowania na koncert (wszystkie koncerty odbywają się na stronie www.dlawasgramy.pl) oraz do spotkania backstage (uwaga, spotkanie odbywa się poprzez platformę interaktywną, każda osoba która zakupiła bilet otrzymuje informację o której godzinie rozpocznie się spotkanie z Artystą. Spotkanie może ulec przesunięciu ze względu na przedłużenie koncertu. Rekomendujemy zalogowanie się wcześniej poprzez podaną w e-mail platformę interaktywną, gdzie w „waiting room” będzie można oczekiwać na start spotkania Backstage).
  8. Mam bilet Backstage ale nie mam akceptacji przez Admina wejścia na platformę interaktywną– co robić?
    Pamiętaj, żebyśmy mogli zweryfikować że to Ty zakupiłeś bilet na spotkanie Backstage – podaj swój adres e-mail z którego dokonywałeś rezerwacji jako login na platformie interaktywnej. W przeciwnym wypadku nie będziemy mieć możliwości weryfikacji konta i nie zostaniesz wpuszczony na spotkanie.
  9. Streaming nie działa – co robić?
    Pamiętaj, że jakość streamingu uzależniona jest od prędkości Twojego Internetu oraz sprzętu na którym go odtwarzasz. Ze względów technicznych proponujemy używanie przeglądarek Internet Explorer, Chrome, Opera, Firefox. Przeglądarka Safari może powodować zakłócenia i przerywać streaming.
    Jeśli przeglądarka automatycznie nie uruchomiła streamingu – odśwież stronę.Sprawdź również czy Twój program antywirusowy nie blokuje tego typu działalności w przeglądarce.W ostateczności – zresetuj router oraz komputer i zaloguj się ponownie.
  10. Kupiłem bilet na koncert w innej bileterii – jak mogę go obejrzeć?
    Wszystkie informacje dotyczące logowania na koncert są zawarte na bilecie, który otrzymałeś z zewnętrznej bileterii. Jeśli nie otrzymałeś e-maila sprawdź SPAM lub skontaktuj się bezpośrednio z platformą sprzedającą.